6 תשובות
כן.
לא- טוב ממש בקטנה אבל זה לא עודף משקל בצורה משמעותית
לא עודף משקל. בקטנה.
זה לא עודף זה פשוט אומר שאת לא רזה (גם אני לא הכל טוב) את יכולה ללכת למכון ולהפוך את זה למסה אם את לא אוהבת את הגוף שלך כמוני ואז תוקנה הבעיה
מה זה משנה? תראי איזה יפה את!!
ולא זה לא עודף, זה בול.
את מושלמת.
ולא זה לא עודף, זה בול.
את מושלמת.
כן אבל זה לא נורא זה קצת עודף שומן
באותו הנושא: