16 תשובות
הלו גברת
הגיוני ! לכתוב המון
ולפתח את עצמך , בכל תחום שאת אוהבת !
תעשי הרבה ספורט
הגיוני ! לכתוב המון
ולפתח את עצמך , בכל תחום שאת אוהבת !
תעשי הרבה ספורט
כנראה שמשהו שם לא עבד
אולי אפילו הוקל לך שזה נגמר
לפעמים גם לוקח זמן להקל
בכל מקרה הכל עניין של זמן
אולי אפילו הוקל לך שזה נגמר
לפעמים גם לוקח זמן להקל
בכל מקרה הכל עניין של זמן
שואל השאלה:
אהבתי אותו מאוד הוא היה אהבתי הראשונה
אהבתי אותו מאוד הוא היה אהבתי הראשונה
אנונימית
לא אומר שזה בטוח אבל זה יכול לבוא לך בבום יותר מאוחר
אנונימי
זה תלוי מאוד.
למה נפרדתם..?
מי יזם את הפרידה?
את כבר לא אוהבת אותו בכלל?
למה נפרדתם..?
מי יזם את הפרידה?
את כבר לא אוהבת אותו בכלל?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו מאוד אבל נפרדתי ממנו כי הוא לא הפסיק לחזור על אותה טעות שוב ושוב ופגע בי
אני אוהבת אותו מאוד אבל נפרדתי ממנו כי הוא לא הפסיק לחזור על אותה טעות שוב ושוב ופגע בי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי רגשות אליו ותמיד יהיה
יש לי רגשות אליו ותמיד יהיה
אנונימית
אני לא יודע מה בדיוק הוא עשה..
אבל בתור אחד עם קצת ניסיון בחיים
אהבה ראשונה זה דבר מיוחד, והייתי נותן הכל כדי להיות עם האהבה הראשונה שלי
את חושבת שזה יעבור לך.. וזה לא. זה מאוד קשה וזה לא דבר שחולף אף פעם.. האהבה הראשונה תמיד נשארת איתך לכל החיים. גם אם עוד כמה שנים זה פחות יכאב..
אלא אם (לא יודע מה הוא עשה, אולי את רוצה לומר..): הוא היה אלים.. הוא עשה לך דברים בלתי נסלחים (קילל אותך, תקף אותך מינית..), הוא ואת רוצים דברים הפוכים לגמרי בחיים (אחד רוצה 8 ילדים והשני 0/ אחד נוצרי והשני יהודי/ וכו)...
אני יודע שזה לא קשור לשאלה יותר מדי אבל זאת המלצה אישית . כי אהבה ראשונה זה דבר ששווה להילחם עליו בכל הכח.
אני אישית לא יודע אם אני אמצא מישהי כמו האחת הראשונה שלי
תשאלי את עצמך טוב: את מאמינה שתמצאי מישהו יותר טוב ממנו?
אם לא במאה אחוז שווה לדבר על זה.
אבל בתור אחד עם קצת ניסיון בחיים
אהבה ראשונה זה דבר מיוחד, והייתי נותן הכל כדי להיות עם האהבה הראשונה שלי
את חושבת שזה יעבור לך.. וזה לא. זה מאוד קשה וזה לא דבר שחולף אף פעם.. האהבה הראשונה תמיד נשארת איתך לכל החיים. גם אם עוד כמה שנים זה פחות יכאב..
אלא אם (לא יודע מה הוא עשה, אולי את רוצה לומר..): הוא היה אלים.. הוא עשה לך דברים בלתי נסלחים (קילל אותך, תקף אותך מינית..), הוא ואת רוצים דברים הפוכים לגמרי בחיים (אחד רוצה 8 ילדים והשני 0/ אחד נוצרי והשני יהודי/ וכו)...
אני יודע שזה לא קשור לשאלה יותר מדי אבל זאת המלצה אישית . כי אהבה ראשונה זה דבר ששווה להילחם עליו בכל הכח.
אני אישית לא יודע אם אני אמצא מישהי כמו האחת הראשונה שלי
תשאלי את עצמך טוב: את מאמינה שתמצאי מישהו יותר טוב ממנו?
אם לא במאה אחוז שווה לדבר על זה.
אנונימי
האנונימי פה למעלה נשמע כמו אחד חכם..
אבל אם החלטת סופית שאת רוצה להיפרד (אנונימי מעליי נראה לי היא כבר החליטה) - תכתבי לו שיהיה לו ברור שנפרדת כי הרבה בנים אוהבים להילחם על הבת זוג - ככה ההחלמה תהיה לך פשוטה יותר..
וכנראה שזה כבר נחת עלייך בבום הגעגוע נכון? עברו כמה ימים מאז ששאלת.
אבל אם החלטת סופית שאת רוצה להיפרד (אנונימי מעליי נראה לי היא כבר החליטה) - תכתבי לו שיהיה לו ברור שנפרדת כי הרבה בנים אוהבים להילחם על הבת זוג - ככה ההחלמה תהיה לך פשוטה יותר..
וכנראה שזה כבר נחת עלייך בבום הגעגוע נכון? עברו כמה ימים מאז ששאלת.
אנונימי
היי, את עדיין לא מרגישה כלום?
אין לי עצות אבל נפרדתי היום ואולי את יודעת אם זה יבוא אליי בבום הגעגוע כמו שאומרים?
אין לי עצות אבל נפרדתי היום ואולי את יודעת אם זה יבוא אליי בבום הגעגוע כמו שאומרים?
אנונימי
שואל השאלה:
חזרנו בסוף, זה מורכב מכדי להסביר, מאחלת לך שתרגיש יותר טוב!! ותמצא את האחת
חזרנו בסוף, זה מורכב מכדי להסביר, מאחלת לך שתרגיש יותר טוב!! ותמצא את האחת
אנונימית
רגע זו מי שאני חושב שזו?
השם שלך במקרה טליה שירה או אורלי?
השם שלך במקרה טליה שירה או אורלי?
אנונימי
חגיגת אנונימייםם
גם לכם הסטיפס ממליץ את השאלה ח ח ח ח
שלא ימחקו: כן זה הגיוני
גם לכם הסטיפס ממליץ את השאלה ח ח ח ח
שלא ימחקו: כן זה הגיוני
אנונימי
למה כולם פה אנונימי מה זה
אבל אני האנונימי מקודם שביקש עצות
את עדיין אוהבת אותו כמו מקודם? היחסים ביניכם אותו דבר?
שווה להילחם עליה או לוותר..?
אבל אני האנונימי מקודם שביקש עצות
את עדיין אוהבת אותו כמו מקודם? היחסים ביניכם אותו דבר?
שווה להילחם עליה או לוותר..?
אנונימי
שואל השאלה:
הוא שיחרר את זה ואני לא, מאוד קשה לי לשחרר ורבתי איתו היום שוב.. אני גרועה בזוגיות הלוואי ויכולתי לעזור
הוא שיחרר את זה ואני לא, מאוד קשה לי לשחרר ורבתי איתו היום שוב.. אני גרועה בזוגיות הלוואי ויכולתי לעזור
אנונימית
למה הזוגיות הזאת נשמעת כאילו את בת 12 והוא בן 20 חחח
(לרשימת האנונימים אני אנונימי מספר 3)
(לרשימת האנונימים אני אנונימי מספר 3)
אנונימי
באותו הנושא: