5 תשובות
איכות גרועה ממש הזמנתי משם טבעת והיא התחילה להשחיר לי תוך בערך שבוע והיא גם פשוט הורידה עליי צבע ירוק כזה ואני חושבת שזה ממש לא בריא
איכות מזעזעת לא ממליצה
אנונימית
לי הן השחירו
הן משחירות די מהר אבל אם נזהרים זה סביר
איכות נוראיתת משחירות ממש מהר
אבל חוץ מזה הן ממש יפות וזה מבאס אז צריך להיזהר
אנונימית