התחברות הרשמה

בנים , כשבנות בוכות זה עושה לכם עצוב ? למה ?

28 באפריל 2024, 21:41
התבגרות    
3 תשובות
אני חושבת שכל בן אדם שרואה בן אדם בוכה זה עושה לו עצוב
'
אם מדובר בבת זוג שלי אז זה מרסק לי תלב
I
It's happening again
אותי זה מדליק
נ
נודרנדר69
באותו הנושא:
נמאס לי שבנים יושבים ולא עושים כלום כשבנות עושות הכל בבית
כשבנות בוכות כי הן נעלבו ממכם אתם נדלקים מזה?
בנים, למה אתם מזלזלים כשבנות בוכות על כאבי מחזור או על המחזור עצמו?
בנים, אכפת לכם כשבנות בוכות? וכשחברים שלכם בוכים?
כשבנות בוכות כאילו ובן מנחם אותן עומד להם?
בנים מה אתם שונאים כשבנות עושות?
למה בנים כאלה מתרגשים כשבנות בוכות ?
בנים מה אתם הכי אוהבים כשבנות עושות?
בנים אתם חושבים שזה יפה כשבנות עושות בנייה לציפורניים?
בנים אם הייתם רואים ילדה מהכיתה שלכם עצובה או בוכה מה הייתם עושים?
בנים אתם אוהבים כשבנות עושות לק שחור?