בבית הספר שלי אין מועדי ב' בכלל, רק למי שהיה חולה, זה לגיטימי?
וזה ממש מעצבן כי כמעט נכשלתי במבחן אחד ולא נתנו לאף אחד לגשת שוב אז עכשיו נדפקתי כי בכל שאר המבחנים הייתי יחסית סבבה ולא נותנים לנו לשפר אני בכיתה י אגב ושמעתי שברוב התיכונים יש אפשרות לשיפור לכם נותנים? זה לגיטימי שאין?