התחברות הרשמה

כל מי שמבין בבשמים כנסו שניה

המזג האוויר מאוד חם ובחדר גם כשהחלון פתוח חם מאוד לאן לשים את הבשמים במקרר או שפשוט במקום סגור כי אני מפחד שבמקום סגור עם צל זה גם יהיה חם כי הוא חנוק
28 באפריל 2024, 13:55
עצותחוות דעתדחוףבושםהתייעצות    
2 תשובות
בארון זה מספיק טוב
.
.האלכימאי
במקום עם צל הבית לא 30 מעלות
ת
תהיה אתה
באותו הנושא:
אנשים שמבינים בבשמים כנסו שנייה דחוף
אנשים שמבינים בבשמים כנסו רגע תעזרו לי
מי שמבין בבשמים כנסו
אנשים שמבינים בבשמים של נשים כנסו
למי שמבין באימונים(בנים בנות לא משנה)כנסו שניה
בנים בנות שלוקחים איתם בושם לבית ספר כנסו שניה
בנים תיכנסו שניה דחוף בעיקר מי שמבין בבשמים
כאלה שמבינים בבשמים כנסו
מי שמבין באסטרולוגיה ובתים כנסו שניה
מי שמבין בטיקטוק כנסו שניה
יש לי המון בשמים, אני רוצה לעשות סירטון אבל תעזרו לי שניה כנסו