7 תשובות
זה לא קשור לשלום או לא, מה שסיפרת כמובן מזעזע וכל מה הטרור שקורה וקרה זה דבר מזעזע, שמאלני הוא בכל זאת בן אדם, אומנם עם דעות שונות אבל לפני הדעות הפוליטיות הוא קודם כל בן אדם, ואני חושבת שכל בן אדם נורמלי לא משנה שמאלני או ימני מאמין בחיים ושלכל בן אדם מגיע לחיות (אני לא שמאלנית)
שואל השאלה:
אז למה הם כול כך רוצים שלום?
רוצים לעצור את מה שקורה בעזה?
אז למה הם כול כך רוצים שלום?
רוצים לעצור את מה שקורה בעזה?
אנונימית
בגלל שהם מאמינים שכל בן אדם הוא בן אדם לא משנה איפה הוא נמצא (עזה) ומה הגזע שלו, הם רוצים שלום כי הם מאמינים בזה שהפלסטינאים שגרים בישראל לא בחרו במלחמה ויש חלק בפלסטין שהם תמימים ובדיוק כמו הישראלים איבדו משפחה ודברים שיקרים להם מהמתקפות של חמאס
שואל השאלה:
חלקיק קטן מאוד משם תמימים
בקושי אם בכלל יש..
חלקיק קטן מאוד משם תמימים
בקושי אם בכלל יש..
אנונימית
וזה למה הם מאמינים בזה שלא כולם אשמים וכמו שלישראלים מגיע לחיות אז לעזתים גם כי זה מדינה מחולקת
שלום זה לא שמאל או ימין אני חושב שכולם בסוף רוצים שלום
אתה רוצה מלחמה תמידית שגוררת עוד דם בלי הפסקה?
אתה רוצה מלחמה תמידית שגוררת עוד דם בלי הפסקה?
כולם רוצים שלום ושלום עושים עם אויבים ואני ממש מסכימה עם זה אבל יש עובדות על השטח...נתנו להם חלקות..נתנו להם דברים, מים, חשמל.
הם תמיד השיבו מלחמה הם אלה שבאו עם מטעני חבלה ופוצצו אוטובוסים עוד לפני השביעי באוקטובר..
אי אפשר להתכחש לעובדות ולהגיד שיש שמה אנשים טובים כי גם אם יש (מה שכנראה לא) הם לא קריטים..אנשים מתפוצצים, בנות נאנסות..
הם תמיד השיבו מלחמה הם אלה שבאו עם מטעני חבלה ופוצצו אוטובוסים עוד לפני השביעי באוקטובר..
אי אפשר להתכחש לעובדות ולהגיד שיש שמה אנשים טובים כי גם אם יש (מה שכנראה לא) הם לא קריטים..אנשים מתפוצצים, בנות נאנסות..
אנונימית
באותו הנושא: