4 תשובות
כנראה מחר
ומזל טוב
מזל טוב ותסעי בדרכים טובות :)
המערכת עצמה מתעדכנת לפי ימי עבודה (בגלל זה לפעמים מי שעובר טסט בשישי בצהריים, יקבל סמס שעבר רק ביום ראשון)
שואל השאלה:
^
קיבלתי את הסמס שלוש שעות אחרי פשוט זה לא נותן לשלם
אנונימית
^ תשלום אפשר לבצע רק יום למחרת אבל בגלל שהיה שבת, המערכת תאפשר רק מחר בבוקר (כנראה 7-8 בבוקר) לשלם