4 תשובות
כנראה מחר
ומזל טוב
ומזל טוב
מזל טוב ותסעי בדרכים טובות :)
המערכת עצמה מתעדכנת לפי ימי עבודה (בגלל זה לפעמים מי שעובר טסט בשישי בצהריים, יקבל סמס שעבר רק ביום ראשון)
המערכת עצמה מתעדכנת לפי ימי עבודה (בגלל זה לפעמים מי שעובר טסט בשישי בצהריים, יקבל סמס שעבר רק ביום ראשון)
שואל השאלה:
^
קיבלתי את הסמס שלוש שעות אחרי פשוט זה לא נותן לשלם
^
קיבלתי את הסמס שלוש שעות אחרי פשוט זה לא נותן לשלם
אנונימית
^ תשלום אפשר לבצע רק יום למחרת אבל בגלל שהיה שבת, המערכת תאפשר רק מחר בבוקר (כנראה 7-8 בבוקר) לשלם
באותו הנושא: