7 תשובות
תזמיני אותי במקום;) אחלה דייט
שואל השאלה:
יאאלה בוא
יאאלה בוא
אנונימית
לדעתי כדאי לכתוב בקבוצה כדי להשאר לא יעלו שלא הצעתם להן
ככה הראשונה שרוצה מקבלת ולא יעלבו כי פנית לכולן
ככה הראשונה שרוצה מקבלת ולא יעלבו כי פנית לכולן
תלוי..
אם יש לך מישהי בראש אז בפרטי
ואם את לא רוצה לתעדף אז בקבוצה
אם יש לך מישהי בראש אז בפרטי
ואם את לא רוצה לתעדף אז בקבוצה
תציעי לאחת שאת הכי קרובה אליה בפרטי
תתייגי את כולן ותגידי יש לי 2 כרטיסים לאדיר מילר, מי רוצה לבוא?
*הראשונה באה.*
*הראשונה באה.*
אנונימי
לא.. אל תרשמי להן בקבוצה כאילו זאת הגרלה.
תחשבי מי זורם לך לבוא איתה/ חברה יותר קרובה או שבגלל שיותר תכירו ותרשמי לה בפרטי.
גם אם לאחת מהן יש יום הולדת או משהו בקרוב אז זאת אופציה
תחשבי מי זורם לך לבוא איתה/ חברה יותר קרובה או שבגלל שיותר תכירו ותרשמי לה בפרטי.
גם אם לאחת מהן יש יום הולדת או משהו בקרוב אז זאת אופציה
באותו הנושא: