5 תשובות
גם יש וגם הוט משכנתא^^
אנונימי
זה אחלה וזה די זול
יש שם משחקי הרעב גאליס והאי ועוד דברים שווים אז אני חושבת שזה ממש סבבה
אין לי אבל אומרים שזה ממש טוב , תראי יש לי גם יס וגם הוט וזה ממש טוב אבל זה גם הבדל גדול במחירים יש להם חודש ניסיון אם אני לא טועה
להורים שלי יש ולי אין לא גר איתם זה עלוב
אנונימי
היה לי זה ממש עלוב אין שם כלום לא שווה כלום