2 תשובות
שלום [שם המנהל],
רציתי לעדכן אותך כי אני חולה ויש לי חום. אני מרגישה חלשה ולא יכולה להגיע לעבודה היום. נשארו עוד שעתיים וחצי למשמרת שלי. אשמח להיות בקשר עמך לגבי המערכת ולדעת אם יש מישהו שיוכל להחליף אותי. תודה רבה, [שמך]"
זה מה שאני הייתי כותבת, תרגישי טוב (: