9 תשובות
אוי מבאס
תלכו רק 2
אנונימי
מבינה אותך לגמרי, גם לי יש חברה שכל הזמן מבריזה או מאחרת בגלל שהיא לא קמה.. אבל אין מה לעשות עם זה, עכשיו אתן יכולות פשוט ללכת שתיכן בלעדיה ובפעם הבאה שאתן קובעות משהו תקבעו לקום כמה שעות לפני
שואל השאלה:
אי אפשר ללכת רק שתיים
אנחנו חבורה
וזה גם ממש במקום רחוק
אנונימית
תיהיו חברות ותלכו להעיר אותה
^^ כן תלכו להעיר אותה ואז תלכו ביחד לאן שאתן רוצות ללכת
שואל השאלה:
היא שונאת שעושים את זה
לעשות את זה בכל זאת?
אנונימית
אז שתשא בתוצאות
לכו שתיכן לפיקניק ותגידו לה שתשלימו את זה שבוע הבא
כן לעשות
^^^ מצד אחד אם היא שונאת את זה אז אולי לא, אבל מצד שני היא הבריזה לכן, אז לא יודעת..
גם לי הייתה סיטואציה דומה ואנחנו להעיר אותה, היא ממש התעצבנה אבל כשהזכרנו לה מתי קבענו להיפגש ומה השעה עכשיו היא נרגעה וקמה

אז אולי כדאי שתלכו להעיר אותה