התחברות
הרשמה
בנים מה הקטע שלכם לא לשלוח הודעה אם היא לא שולחת קודם עניין של אגו?
26 באפריל 2024, 18:07
הודעות
SMS
דואר אלקטרוני
3 תשובות
אני לא רוצה ללחוץ כזה לא יודע
N
N.ikita
אנחנו עסוקים מידי בלהקשיב לפלייבוי כרטי
my glorious king
חולים על זה
N
Noam_1
באותו הנושא:
מה הקטע של בנים לשלוח לך הודעות בשעות האלה?
בנים שנראים די טוב והם בקיופד, מה הקטע שלכם לא לשלוח הודעה שאתם רואים שיש התאמה.. אתם כאילו מחכים שהבת תכתוב קודם?
בנים, מה הקטע שלכם לשלוח הודעה, להיות מחוברים ולענות אחרי מלא זמן?
בנים מה הקטע שלכם להתכתב איתי ואחרי שניה למחוק את ההודעות כאילו דיברתי עם עצמי?
מה הקטע של בנים לשלוח הודעה ואז להפסיק תשיחה?
מה הקטע של בנים לבקש מספר ולא לשלוח הודעה?
היי בנים אהובים שלי, מה הקטע שלכם לשלוח הודעה, ואז אנחנו עונות לכם, ואז אתם לא עונים????
בנים מה הקטע שלכם לשלוח לבחורה מה קורה ואז שהיא עונה אתם מסננים
מה הקטע של בנים לשלוח הודעה ואז לסנן?
מה הקטע של בנים לשלוח הודעה ראשונים ואז לסנן?
בנים מה הקטע שלכם לשלוח הודעה ואז להעלם לכמה ימים ואז לשלוח שוב הודעה ? ( זה פשוט מוריד מכם כל כך שתדעו ).