6 תשובות
התמכרות..
לחיות ביותר מדי רגעים בעת ובעונה אחת, זה העולם שלנו היום.. אי אפשר להיות בדבר אחד, יותר מדי גירויים מהסביבה
התמכרות, כמו שאמר ההוא שמעליי
וגם יכול להיות שזה משהו דחוף, אם מתקשרים לדוגמה 5 פעמים ברצף..
שואל השאלה:
^^ שישלחו הודעה או שיצאו החוצה ויפסיקו להפריע
אנונימית
"אוהדי/מעריצי סטורי"
אלה שאין להם סבלנות ואכפתיות לאחרים
אסביר לכם למה:
בגלל שברגע שמישהו מסתכל בטלפון זה מושך את האחרים, וגם מזלזל במי שבחר להראות או להקרין