4 תשובות
לא נראלי
קצת
כאילו אני גם בים עכשיו וזה בקטנה
כן
עשיתי את הטעות הזאת אתמול
תלוי כמה העור שלך רגיש, אצלי לצערי כן
תגלחי טוב ואם את יכולה תחכי 24 שעות לפני שאת הולכת לים כדי שהנקבוביות ייסגרו
אם את רוצה לגלח וללכת עכשיו אז פשוט תראי שאת מגלחת טוב, לא על עור יבש, בזהירות ותמרחי על זה משהו מרגיע שיישאר לך עד שתכנסי למים