8 תשובות
הלו גברת
לא
לא
תלוי איך ולמה הזוגיות נגמרה וכמה זמן הם היו ביחד
כן
למה לא היא לא עשתה שום דבר רע
הכי חשוב שהיא מרגישה בנוח ובטוחה
למה לא היא לא עשתה שום דבר רע
הכי חשוב שהיא מרגישה בנוח ובטוחה
שואל השאלה:
היו שלושה חודשים ביחד הכירו סה"כ חמישה חודשים
היו שלושה חודשים ביחד הכירו סה"כ חמישה חודשים
אנונימית
קודם כל היא לא צריכה אישור מאף אחד לנהל את החיים שלה, היא צריכה רק אישור מעצמה. אני חושבת ומאמינה שליצור קשר חדש אחרי שבועיים - נובע בעיקר מהרצון למלא את החלל של החבר ופחות ממציאת קשר משמעותי. מה שנקרא "ריבאונד". זה בסדר גמור אם זה מה שעושה לה טוב. זה בסדר גמור אם היא לא פוגעת בעצמה ובאחר, בהנחה שבחרה בחור שלא יפגע בה ויש בו איכויות. לכל אחד הקצב שלו והדרך שלו לעבור הלאה.
בכלל לא
תלוי כמה זמן היא הייתה בזוגיות עם זה שהיא נפרדה ממנו
כן כמובן
באותו הנושא: