7 תשובות
לא מופתעת משום דבר כזה שקורה במדינה שלנו
ברור שזו החלטה מזעזעת, הם רצחו אנשים שלא עשו כלום
ובתמורה לכך הם מקבלים פרס!
לא בסדר, היה צריך לסרב עד שאנחנו נבקר את החטופים שלנו ונחזיר אותם.
אבל כבר אין לי ציפיות קבינט אישר את זה כמובן
הם עדיין בני אדם
אנונימי
כן, גם האנשים שהם רצחו בני אדם. אני לא רואה את המשפחות שלהם מקבלות ביקור
העובדה שהם עוד לא הוצאו להורג היא פרס. בכל מדינה אחרת היו צולבים אותם
^^אתה צודק, במדינה נורמטיבית ודמוקרטית הם אמורים לקבל ביקורים, ככה זה, אבל אנחנו לא במצב נורמטיבי כשיש לנו 133 חטופים בשבי, צריך לדרוש לא רק לאפשר.
חחח הבית כלא הוא כמו מלון בשבילם