6 תשובות
זאת במקרה עדן ברנס?
שואל השאלה:
^כן
אנונימית
אני כל כך מצטערת לשמוע, ה' יקום דמה.
אין לך איך למנוע את התחושות שאת מרגישה, הכי לגיטימי בעולם הבכי והרגשות הקשים שאת עוברת עכשיו. תכילי את זה , תבכי, תפרקי, אם עוזר לך להיות עם המשפחה שלה וזה מתאים - אפשר, אם כרגע לא אז לא. תדברי על זה עם אמא, אחות, חברות אחרות משותפות או חברה טובה שלך. כל אדם שאת יכולה לפרוק בפניו והוא ייתן לך כתף תומכת.
אני כאן אם את צריכה לפרוק או סתם לדבר.
אוהבת אותך, שולחת מלא מלא חיבוקים ❤❤
לבכות זה בסדר, הגיוני ומתאר את המצב.
עדיף לשחרר את הבכי והכאב.
אבל חשוב שתדברי עליה ולדבר על זה עם מישהו שלפחות יקשיב למה שאת מרגישה.
מותר לך להשבר ולבכות פשוט יחד עם זאת תשתדלי להמשיך אחרי כמה שבועות ביומיום כמה שאפשר כדי לדאוג לעצמך.
להמשיך לבכות זה עוזר.
תשתי תה, לכי לישון, תקראי ספר, תראי סדרה, תלכי להליכה, תשמעי מוזיקה.
משתתפת בצערך יהי זכרה ברוך
אויי משתתף בצערך
תנסי לעשות דברים ששימחו אותך בדרך כלל