15 תשובות
וואי כן, ולא פעם אחת
מה זה לא נעים
ראיתי גם כאלה במצב מזעזע
לצערי מלא פעמים וגם גופות של גורים של חתולים
כן הרבה
לא, ראיתי של ציפור
שואל השאלה:
כואב לשמוע
אנונימי
כן הרבה פעמים
כן.
ראיתי חתול נדרס בלייב.
הרכב הדורס היה אוטובוס והוא דרס לו את הראש וקצת מהדם שלו עף עליי והיה חזה רעש כזה קראנצ'י ומספק אבל הריח היה זוועה
כל שבוע על הכביש
תודה על התיאור, עשית לי רע על הלב^^

לצערי כן, חתול שמאוד אהבתי נדרס והוא לא היה במצב טוב, מקווה שלא תחשפי לדבר כזה...
כן כמה פעמים
כן, ראיתי גופה רקובה לעד הבית ספר הקודם שלי
כן וזה הזוי ועצוב במיוחד מתי שדורשים חתולים
כן ולא מעט מקטנים עד לגדולים
ולצערי ראיתי גופה טרייה של חתול שבדיוק דרסו אותו למוות 2 ערסים מסריחים
אנונימית
לא ומקווה מאוד להמשיך לא לראות
לצערי ואני בוכה שאני רואה את זה