4 תשובות
שואל השאלה:
מזתומרת לתבוע אותם?
אנונימית
זה מחשיד...
אל תלכי לשם, לא יודעת מה עם שאר האוכל שהזמנת אבל תראי כמה את רוצה להקפיד.
אם הסניף כשר את יכולה לתבוע אותם.
ואנונימית^, כל דבר חייב בהכשר וגם מיונז זה לא קשור בכלל לזה שאין בזה קמח. כל מוצר היום חייב בבדיקה בשל החשש משאריות חמץ.
אנונימית
שבמיונז אין קמח, חיטה, בצק אז איך הוא יכול להיות לא כשר??
אנונימית