3 תשובות
אם ככה אז לא כדאי לך בבנק
יש השקעות בסיכון נמוך שנותנות יותר אחוזים מהבנק, תבדקי את זה
בנקים נותנים רווחים מאד קטנים
@אני לא יועץ השקעות כמובן, את עושה מה שאת בוחרת על אחריותך
יש השקעות בסיכון נמוך שנותנות יותר אחוזים מהבנק, תבדקי את זה
בנקים נותנים רווחים מאד קטנים
@אני לא יועץ השקעות כמובן, את עושה מה שאת בוחרת על אחריותך
שואל השאלה:
עדכון: בסוף סגרתי פיקדון ל4 שנים עם נקודת יציאה כל שנה עם ריבית של 3.8 אחוז
עדכון: בסוף סגרתי פיקדון ל4 שנים עם נקודת יציאה כל שנה עם ריבית של 3.8 אחוז
יפה לך
3.8 זה נחמד
אני פעם סגרתי בטעות עם 2 אחוז רק..
3.8 זה נחמד
אני פעם סגרתי בטעות עם 2 אחוז רק..
באותו הנושא: