7 תשובות
תלוי עד כמה, פעם היו כאלו שהתחתנו בגיל 12 עם נערים בני 18 - רציני
לא, אבל זה תלוי מה זה "צעיר" בשבילך.
זה תלוי איזה גיל נחשב "צעיר" בישבילך
קודם תלוי מה זה "גיל צעיר" מבחינתך. הגיוני, אבל לא כדאי.
אני אישית חושבת שכדאי לשתחתן בגיל 26-28 כי אז אתה כבר פחות או יותר מבוסס כלכלית.
שואל השאלה:
לא מדבר על בני נוער, על גיל 20 פלוס מינוס (עד 25)
אם כך אז ברור - יש כאלו שילדו יותר צעיר! בהרבה!
תלוי מה זה צעיר בשבילך.
אך זה מאוד לא מומלץ,
תמיד אהבה יכולה לרדת בגיל צעיר,
או אולי מאוחר יותר תגלו שאתם לא מסתדרים בגלל יותר מדי ריבים?
המון אפשרויות.
אבל זו בעיה - כבר נתקעת נשוי ועם ילדים.