13 תשובות
אני חושב על פי מה שראיתי שזה בערך 50%
שואל השאלה:
אבל למה יש פה ככ הרבה
אנונימית
אף אחד לא יכול להגיד לך בוודאות כי אף אחד לא שם קצוץ על הנתונים האלו חוץ מהמנהל אולי
שואל השאלה:
חחחח אז תשערו
אנונימית
פחות מ50%, זה בטוח.
אבל מרגיש לי שבסטיפס יש יותר מ20% דתיים וחרדים (כמו באוכלוסיה הכללית). זה מרגיש שיש באזור ה30% או כמעט 40%. יש פה המון דתיים ביחס לפעם, למשל ב2019 שכמעט כולם פה היו חילונים ואתאיסטים הארדקור. אוח הזכרונות
לא יודעת אולי כי דתיים הם אנשים משועממים משום מה שמבזבזים תזמן שלהם על סטיפס
ולפני שאתם מתעצבנים אני גם דתיה חח
אנונימית
פחות אבל יותר אחוז גבוה ממה שהם באוכלוסיה
נראה לי 40 ממש ועוד איזה 20 של דתיים לייט
בגלל הקטעים של ההתבוללות וכשר שראיתי פה
אנונימי
יש לא אחוזים גבוהים אבל הרבה
בחצי שנה האחרונה האחוזים גדלו לפני חצי שנה כולם פה כמעט היו אתאיסטים
אנונימי
מניח משהו בסביבות 40%
אנונימי
נראה שיש לא מעט דתיים באתר, חרדים קצת פחות, אבל מכיר כמה חרדים ודתיים יראי שמיים כאן