3 תשובות
אין לי מושג אבל מגיבה כדי שזה יעדכן לי כשעונים:))
בתעלס כל השירים של יוני והם ממש טובים וגם הטלבום אפרת גוש שהוא הראשון שלה
שירים שאני נורא אוהבת ומזכירים;
הפסיכולוגית,
אם לא היום אז מחר,
אלוהים נחמדה,
כל כך הרבה שירים,
אחרי שאפרת התאב*ה,
עדיין ריק (לירן דנינו),
תקליט שבור (זה פחות הסגנון אבל זה שיר ממש ממש יפה שאני מאוד אוהבת),
כשאת איתי
השירים שהכי מזכירים לי
כשאת איתי,
הפסיכולוגית ,
אחרי שאפרת התאב*ה.
הפסיכולוגית,
אם לא היום אז מחר,
אלוהים נחמדה,
כל כך הרבה שירים,
אחרי שאפרת התאב*ה,
עדיין ריק (לירן דנינו),
תקליט שבור (זה פחות הסגנון אבל זה שיר ממש ממש יפה שאני מאוד אוהבת),
כשאת איתי
השירים שהכי מזכירים לי
כשאת איתי,
הפסיכולוגית ,
אחרי שאפרת התאב*ה.
באותו הנושא: