13 תשובות
לגבי חלבון אני לא בטוחה אבל אם אני לא טועה צריך כפול 2 מהמשקל גוף
ולגבי שינה זה לא טובב
חייב שינה
ולגבי שינה זה לא טובב
חייב שינה
אנונימית
5 שעות שינה זה גרוע ממש, אתה צריך 8
זה ממש יחליש אותך, בעיקר אם אתה ספורטאי
זה ממש יחליש אותך, בעיקר אם אתה ספורטאי
לא קשור לאימונים- עדיף לישון יותר מ5, לפחות 7 (תלוי באיזה גיל)
עם קשר לאימונים- צריך לישון יותר מ5 שעות, הגוף צריך זמן מנוחה בשביל לבנות את השריר
ו100 חלבון ל80 קילו זה די קצת, עדיף להוסיף עוד איזה 20 חלבון לפחות
עם קשר לאימונים- צריך לישון יותר מ5 שעות, הגוף צריך זמן מנוחה בשביל לבנות את השריר
ו100 חלבון ל80 קילו זה די קצת, עדיף להוסיף עוד איזה 20 חלבון לפחות
^^אנונימית לא צריך פי 2 ממשקל הגוף, צריך בין 1.5 ל1.8 על פי רוב
שואל השאלה:
אני חושב שצריך 1.8-2.2 לא?
ואני גם מפחד שעושה טכניקה לא טובה ולכן לא גובה גם.
אני חושב שצריך 1.8-2.2 לא?
ואני גם מפחד שעושה טכניקה לא טובה ולכן לא גובה גם.
טוב לדעת :) ^^
אנונימית
שואל השאלה- תתיעץ עם מדריך כושר על התרגילים!
זה לא צחוק!
אנונימית כן, מתאמנים צריכים בין 1.5 ל1.8, אבל כמה שיותר זה יותר טוב
אפשר להוסיף, אבל להוריד זה לא טוב
זה לא צחוק!
אנונימית כן, מתאמנים צריכים בין 1.5 ל1.8, אבל כמה שיותר זה יותר טוב
אפשר להוסיף, אבל להוריד זה לא טוב
שואל השאלה:
מאמן לא רוצה לעזור לי וכל פעם אומר לי תעשה אחרת אז מה באמת נכון מה זה
מאמן לא רוצה לעזור לי וכל פעם אומר לי תעשה אחרת אז מה באמת נכון מה זה
המאמן לא רוצה לעזור או משפר לך את התרגילים?
כי אם הוא מעיר על איך שאתה עושה אותם זה אומר שממש אכפת לו
כי אם הוא מעיר על איך שאתה עושה אותם זה אומר שממש אכפת לו
גם אם זה נראה שההנחיות של המאמן משתנות- אתה צריך לקחת בחשבון שאתה לא רואה איך אתה עושה את התרגיל, והמאמן כן. אז תסמוך עליו
שואל השאלה:
איזה מעיר. הוא לא אכפת לו עד שאני שואל ואומר לי תעשה ככה
איזה מעיר. הוא לא אכפת לו עד שאני שואל ואומר לי תעשה ככה
בסדר, עדיין תקשיב להנחיות שלו, הוא למד את המקצוע הזה מספיק זמן בשביל להיות סמכות בנושא
לא.
תאכל 160 ותישן מספיק, אם זה עניין של עבודה ולוז אז מינימום 6 שעות, באופן אידיאלי לפחות 7-8
תאכל 160 ותישן מספיק, אם זה עניין של עבודה ולוז אז מינימום 6 שעות, באופן אידיאלי לפחות 7-8