5 תשובות
בדוק שכן
מי שאומר לא שקרן
פשוט מתרגלים לכאב, זה חלק מהעניין
i guess that's part of the thrill
אנונימית
זה כן אבל מתרגלים ולומדים להתמודד עם זה
חלק מהכיף אפשר להגיד חח נותן יותר מוטיבציה
אני אישית כבר התחלתי לאהוב את הכאב עד שאני מקבל מכה לכבד לזה אני לא יכול להתרגל
אנונימי