8 תשובות
שואל השאלה:
בגוגל זה תמיד מסובך
הכי נכון לבדוק עם אחת או אחד שמבינים
מודה אני ואז קריאת שמע ואז 18
בוקר טוב, אשרייך!
ראוי לקרוא קריאת שמע אך זוהי לא חובה לנשים.
נגיד אני, בגלל שאני מתפללת ערבית אני לא קוראת קריאת שמע לפני תפילת 18 אבל מתי שאני יכולה להתפלל שחרית אז לרוב קוראת גם קריאת שמע..

כמובן צריך גם נטילה, מודה אני, ברכות השחר וברכות התורה לפני תפילת 18:)
אנונימית