5 תשובות
אמאלה
מצטערת בשבילך!
אני בטוחה שתוכל להשיג יותר טוב מהם
נ"ב , לפריקה הפרטי פתוח
מצטערת בשבילך!
אני בטוחה שתוכל להשיג יותר טוב מהם
נ"ב , לפריקה הפרטי פתוח
כבר לא חבר הכי טוב..
דאייממ
כלבים
אם אתה צריך לדבר אני פה
כלבים
אם אתה צריך לדבר אני פה
אתם אקסים היא לא חייבת לך כלום, לעומת החבר הנחמד שלך שהלך מאחוריי גבך..
לא חבר יותר
אנונימי
באותו הנושא: