12 תשובות
רק שניצל דק!!
זה פשוט הכי קראנצ'י וכיף לאכילה, כשאני אוכלת שניצל עבה אני פשוט לא מצליחה לאכול את זה וזה עושה לי רפלקס הקאה מטורף
אני גם מנסה להבין
ככל שהשניצל יותר עבה הוא יותר טעים!!!
ככל שהשניצל יותר עבה הוא יותר טעים!!!
אמאלה זה הדבר הכי טעים שיש עבה זה מגעיל כזה
אמלה שניצל דק זה הכי טעים
שזה רק ציפוי
התשובה בגוף השאלה
שניצל דקק הכי טעיםן
אני גם שואלת את זה
זה לא טעים
אין על שניצל דק
הציפוי זה מה שטעים
ושזה כזה קראנציי
ושזה כזה קראנציי
באותו הנושא: