9 תשובות
אתה גיי?^
אנונימית
^מה?? ממש לא! על מה את מדברת? פשוט אמרנו no homo לפני שעשינו את זה
אנונימי
^אין לי מושג מה זה no homo אבל תהנו מה אני אגיד לך
אנונימית
אם אמרתם נו הומו והייתם עם גרביים הכל בסדר
^נכון אבל היו לי חורים בגרביים ועכשיו אני מפקפק במיניות שלי יכול להיות שאני ביסקסואל לא יודע:(
אנונימי
פאק אחי לא טוב בוא אלינו הבוייז יחליטו מה בדינך
אני ישנתי עם חבר שלי כפיות בעירום
אנונימי
עם בוקסר ותעשו מסיבוקסר
אנחנו ישנים ביחד במיטה בפנימייה
אנחנו ישנים ביחד במיטה בפנימייה
חחח ח ח
אני מת!!
ולשאלה פשוט תגיד את האמת
אני מת!!
ולשאלה פשוט תגיד את האמת
באותו הנושא: