התחברות
הרשמה
מה לעשות אם שכחתי להגיש עבודה שהייתי אמורה להגיש ביום של היציאה לחופש?
זה גוגל פורמס כזה אבל מוזר לעשות עכשיו
23 באפריל 2024, 22:46
עבודה לבית ספר
שיעורי בית
עבודת נוער
2 תשובות
להתפלל
ט
טיזבינאמוֹ
אם זה לא משפיע על הבגרות אז אל תעשי בכלל
+
+
באותו הנושא:
אוקיי תקשיבו יש לי עבודה להגיש למחר אבל שכחתי להדפיס אותה
להמשיך לעשות את העבודה שהייתי צריכה להגיש לפני יומיים או ללכת לישון להמשיך אותה ולהגיש מחר?
שכחתי להגיש עבודה אחרי הארכת זמן ורק עכשיו נזכרתי מה אני אומרת
שכחתי להגיש למרצה עבודה ובדרך כלל בשאר העבודות נותנים גם להגיש באיחור ומורידים חמש נקודות על כל יום.
שמישהו יתן לי מוטיבציה לעשות עבודה במתמטיקה שהייתי צריכה להגיש כבר ואין לי כוח לזה
מה אני עושה אם שכחתי להגיש עבודה?
שכחתי להגיש משמרות לעבודה..
למישהו יש תירוץ להביא לי ללמה לא הכנתי עבודה בספרות שהייתי חייבת להגיש לפני חודש
לראות סרט או להמשיך עבודות שהייתי צריכה להגיש ממזמן?
היה לנו עבודה בתנך עד לפני כמה ימים ושכחתי להגיש, אתם חושבים שהיא עדיין תקבל?
שכחתי להגיש עבודה!!!!!