2 תשובות
אהבתי את השיר. הקליפ מזעזע! ולגביה?! אני עדין אוהבת אותה - אני לא שופטת את אלה שאני אוהבת כשהם ברגעים קשים:-)
אני לא חושבת שהיא בסדר.
ויכול להיות שהיא זאת שהפיקה לעצמה את הקליפ אבל לדעתי היא לא במצב טוב.