2 תשובות
אהבתי את השיר. הקליפ מזעזע! ולגביה?! אני עדין אוהבת אותה - אני לא שופטת את אלה שאני אוהבת כשהם ברגעים קשים:-)
אני לא חושבת שהיא בסדר.
ויכול להיות שהיא זאת שהפיקה לעצמה את הקליפ אבל לדעתי היא לא במצב טוב.
ויכול להיות שהיא זאת שהפיקה לעצמה את הקליפ אבל לדעתי היא לא במצב טוב.
באותו הנושא: