5 תשובות
אם אין לך אייפד אז אין לי מושג כי ככה אני עשיתי שנעלם לי הטלפון
שואל השאלה:
^^^^איך אני אתחבר אם אני לא זוכר תסיסמה?
^^^^איך אני אתחבר אם אני לא זוכר תסיסמה?
אנונימי
ואז אתה צריך פשוט לאפס את הסיסמא מהאייפד רגיל כמו שמאפסים מהטלפון
אופס פניתי בטעות בלשון נקבה סורי
אם יש לך נגיד אייפד אז את צריכה להתחבר לאפל איי די של הטלפון שלך שהמשתמש באייפד והמשתמש בטלפון יהיה אותו משתמש
באותו הנושא: