16 תשובות
50/50 כזה חלק גדול מהערבים הישראלים הם פרו פלסטינים
שואל השאלה:
אז לא מומלץ לעשות אצלו ניתוח?
אז לא מומלץ לעשות אצלו ניתוח?
אנונימית
אבא שלי פעם אחת היה צריך לעשות ניתוח משהו כזה והוא ראה שזה ערבי אז הוא לא עשה והוא הלך לקופת חולים ואמר להם אם אפשר להחליף לבן אדם שהוא לא ערבי והחליפו לו
אנונימי
אין לדעת
מה זה מעניין תתחת אבא שלי רוצה להיות בריא מיסכן אבא שלי הוא ניכנס לחדר ניתוחים ישירות הוא שומע דיבורים בערבית מלאא אתה חושב שזה נורמלי הוא לא מבין ערבי מי יודע על מה הם מדברים הוא פיחד מזה
אנונימי
אתה מוסלמי ואתה אוהב ערבים לכן אתה אומר את זה
אנונימי
אוקי אוקי הערבים חראות היא אפשר לדעת כלום
אנונימי
חלאס שטויות
מה זה משנה גם הוא שם בשביל לעשות את העבודה
מה זה משנה גם הוא שם בשביל לעשות את העבודה
תלוי מה זה ערבי מבחינתך כי דרוזים הם גם ערבים והם אחים שלנו בלב
אנונימי
הכל יכול להיות, אבל עדיף לחשוב על זה כמה שפחות.
אני עשיתי ניתוח, ואחד האסיסטנטים הערבים שם היה נורא נחמד וחמוד כלפיי, ואחרי סטוק בפייסבוק ראיתי שהוא תומך פלסטין נלהב.
קצת הסתכלתי עליו באור אחר אבל עדיין זכרתי שהוא שם בשביל לעשות את העבודה שלו ואין ברירה.
הם חיים בינינו, עובדים איתנו, אוכלים איתנו, ישנים איתנו והולכים איתנו באותו רחוב - זה לא משהו שהולך להשתנות ואי אפשר להימנע מהם.
אני עשיתי ניתוח, ואחד האסיסטנטים הערבים שם היה נורא נחמד וחמוד כלפיי, ואחרי סטוק בפייסבוק ראיתי שהוא תומך פלסטין נלהב.
קצת הסתכלתי עליו באור אחר אבל עדיין זכרתי שהוא שם בשביל לעשות את העבודה שלו ואין ברירה.
הם חיים בינינו, עובדים איתנו, אוכלים איתנו, ישנים איתנו והולכים איתנו באותו רחוב - זה לא משהו שהולך להשתנות ואי אפשר להימנע מהם.
מה? חברס גזענות לא תוביל לשום מקום. תראי את הבן אדם שמולך ולא את הדת שלו כי זה באמת נורא חשוך. אני עובדת במקום כלשהו ויש לי שם מלא אינטראקציה עם ערבים (גם ערבים נוצרים וגם מוסלמים) והם רובם רופאים, והם הלקוחות הכי מקסימים שיש. הם תמיד שואלים מה שלומך אומרים תודה רבה ומכבדים את "נותני השירות", (מה שרוב הישראלים דיי צריכים ללמוד איך לעשות)
ופעם גם דיברתי עם אחד הרופאים האלה והוא סיפר לי שפעם הוא עבד בביקור רופא והגיעה חיילת צ'אחלה עם האמא העוד יותר צ'אחלה שלה שנכנסו למשרד שלו פשוט ואמרו "מאמי אתה עכשיו נותן לי 4 גימלים או שאני אגיד שאנסת אותי". זה נורמלי את רוצה להגיד? גזענות יכולה לעבוד לשתי הכיוונים.
חזרה לשאלה, אבא שלי מנתח. אף פעם אין מנתח אחד במהלך הניתוח, תמיד יש כמה בשביל ייעוץ ובשביל החלפה במידת הצורך (כאילו לא תמיד תמיד אבל ברובם, תלוי בחומרת הניתוח אבל עד כמה שאני יודעת ב99% מהמקרים יש כמה אפילו שאחד יכול פיזית לבצע את הניתוח, תמיד יש כמה בחדר)
אבל אחותי באמת זה ממש ממש חשוך לשפוט בן אדם רק על סמך הדת או העדה שלו, זה מגעיל.
כאילו ברור שאנחנו פוחדים אחרי ה7 באוקטובר הארור אבל הערבים שביצעו את כל הזוועות האלה הם שטופי מוח שקיבלו חינוך כזה מילדות. (וגם כל הטבח הזה היה ממומן אז היה להם גם אינטרס כספי)
אבל לא כולם כאלה. לא כל הרוסים שיכורים, לא כל האשכנזים לא יודעים לבשל, לא כל המרוקאים אוהבים חריף, לא כל הסינים אוכלים כלבים, לא כל הערבים טרוריסטים.
אהבת חינם❤
ופעם גם דיברתי עם אחד הרופאים האלה והוא סיפר לי שפעם הוא עבד בביקור רופא והגיעה חיילת צ'אחלה עם האמא העוד יותר צ'אחלה שלה שנכנסו למשרד שלו פשוט ואמרו "מאמי אתה עכשיו נותן לי 4 גימלים או שאני אגיד שאנסת אותי". זה נורמלי את רוצה להגיד? גזענות יכולה לעבוד לשתי הכיוונים.
חזרה לשאלה, אבא שלי מנתח. אף פעם אין מנתח אחד במהלך הניתוח, תמיד יש כמה בשביל ייעוץ ובשביל החלפה במידת הצורך (כאילו לא תמיד תמיד אבל ברובם, תלוי בחומרת הניתוח אבל עד כמה שאני יודעת ב99% מהמקרים יש כמה אפילו שאחד יכול פיזית לבצע את הניתוח, תמיד יש כמה בחדר)
אבל אחותי באמת זה ממש ממש חשוך לשפוט בן אדם רק על סמך הדת או העדה שלו, זה מגעיל.
כאילו ברור שאנחנו פוחדים אחרי ה7 באוקטובר הארור אבל הערבים שביצעו את כל הזוועות האלה הם שטופי מוח שקיבלו חינוך כזה מילדות. (וגם כל הטבח הזה היה ממומן אז היה להם גם אינטרס כספי)
אבל לא כולם כאלה. לא כל הרוסים שיכורים, לא כל האשכנזים לא יודעים לבשל, לא כל המרוקאים אוהבים חריף, לא כל הסינים אוכלים כלבים, לא כל הערבים טרוריסטים.
אהבת חינם❤
אנונימית
אלה הכי שונאים אותנו
אל תבלבלו תמוח מבלי לחקור לעומק
אני הכרתי בחיים המון ערבים ישראלים שנגד כל הצד של הטרור הקיצוני והם היו בעדנו ורק רוצים לחיות בשלום
ואי אפשר לדעת אם אותו המנתח בעדנו אבל הוא בא לעשות את העבודה שלו ולטפל לא משנה מה הדת והייתי מאושפזת מלא זמן בבית חולים והיו לי רופאים ערבים והם נתנו לי את המענה הכי טוב שיש
אני הכרתי בחיים המון ערבים ישראלים שנגד כל הצד של הטרור הקיצוני והם היו בעדנו ורק רוצים לחיות בשלום
ואי אפשר לדעת אם אותו המנתח בעדנו אבל הוא בא לעשות את העבודה שלו ולטפל לא משנה מה הדת והייתי מאושפזת מלא זמן בבית חולים והיו לי רופאים ערבים והם נתנו לי את המענה הכי טוב שיש
95 אחוז מערביי ישראל שמצביעים בקלפי מצביעים לתומכי מחבלים
אז לא
אז לא
אנונימי
95 אחוז לפחות
אנונימי
לאמא שלי יש אורתופד בשם איאד שהוא בכללית וסופר מקצועי ונעים. הוא מעולם לא פגע באמא שלי ורק עזר לה. אני מבינה את החשדנות אבל אמא שלי אוהבת את האורתופד שלה. כי הוא עוזר לה ומנומס ואיש מקצוע ברמה מאוד גבוה. הם לא יושבים לדבר פוליטיקה
באותו הנושא: