26 תשובות
אחי יש מלא שמנים גבוהים
זה לא בהכרח ככה
אסיף האיכותי שמן ואיזה מטר 90
הוא לא שמן
הוא מלא בכל טןב
שואל השאלה:
הבאת לי דוגמה של 1 ל10 אלף אחי, לא כמו במין הנגדי.
אח שלי שמן ואיזה 192
שואל השאלה:
וכמה אתה?
179 כזה
ליאל אחי אתה נראה טוב תרזה קצת ואתה מתחיל לזיין אל תדאג אחשלי די לשאול שאלות של קוקסינלים
שואל השאלה:
סבבה אתה גם גבוה אז זה גנים. ושניכם בהפרש גילאים אסטרונומי ואתה כנראה יש מלא אפשרויות יכול להיות אתה האח הפג או תת משקל או אחד שמתאמן מסת שריר כמוני ומלא דברים שעוצרים.
שואל השאלה:
צודק אחי אפילו אח שלי היה שמן ושמנמוך אחי עם קטן מה לעשות
הבדל של 4 שנים אחי. ואני לא כזה גבוה . תתאמן תעשה חיטוב ואתה פיקס. מה הגובה שלך
שואל השאלה:
1.75 רק ואני מתאמן אחי ורק שרירי לא מרזה שמנמוך
שואל השאלה:
אתה אומר שאח שלך היה גם 1.80 גיל 17? וגיל 21 עלה ל12 מטר?
לא. הוא היה מין הסתם יותר גבוה. אני במאקסיום יהיה 183
ואתה לא נמוך יא דבע הממוצע בארץ זה איזה 173
יש לך יותר מדי בעיות של דימוי עצמי למרות כל הטרולים. אם אתה צריך מישהו לדבר איתו אני באמת פה. כי יש מלא קוקסינלים בדיסקורד שרק מסתלבטים עליך.
שואל השאלה:
אחי איך הממוצע זה 1.77 וההורים שלי 1.81 ו1.93
אחי סתכל מסביבך. לא יודע מאיפה הבאת את
זה נודר אנחנו מדינה של גמדים כל מי שמסבבי 170. ואני מרגיש שאני עוד נמוך. 175 זה ממש סבבה
שואל השאלה:
אחי מי שמסביבי מעל 1.76.
שואל השאלה:
אחי אני מבין 1.79 מרגיש סבבה וקצת נמוך ו1.75 מאודד נמוך אח ו1.83 כבר גבוה. ככה זה נחשב גם. ואני מידה 49 אחי מה שמגיע לי 1.90
175 זה לא מאוד נמוך. וגם בן דוד שלי מידה דומה בנעליים והוא 173 כזה זה לא באמת מעיד על גובה.
שואל השאלה:
הוא 49 גם?
לא יןדע אם בדיוק 49 אבל או 49 או קרוב
שואל השאלה:
שמע אחי בת דודה שלי 1.80 חח ושמעתי שכולם לוקחים את בת דודה ב20 סנטימטרים