5 תשובות
דבר ראשון מצטערת שהקאת...
ודבר שני את לא יכולה לדעת זה לפי איזה כמות של אוכל מתעכלת
תטפלי בעצמך
שואל השאלה:
תודה על העצה
רק להזכיר לך שאלתי שאלה, לא ביקשתי עצות
שואל השאלה:
תודה❤
שאני עושה את זה זה מוריד לי בערך חצי מהקלוריות נראלי כי הם נספגות בקיבה
כמה זמן עבר מאז שאכלת ועד שהקאת? בכל מקרה אם הרגשת שאין עוד כלום אז אולי רבע מהקלוריות נשארו