3 תשובות
אתה לא חייב להגיב דרך סטורי, אם תגיב דרך הודעה רגילה זה יראה לה שלא סתם דיפדפת ומצאת אלא באמת השקעת להכנס אליה לדף
ואם הייתי במקומך הייתי כנראה כותב:
"היי, אני שואל את עצמי מה לכתוב לך כדי להתחיל איתך, מה היית עושה במקומי?"
אבל אולי בא לך משפט אישי משלך
ואם הייתי במקומך הייתי כנראה כותב:
"היי, אני שואל את עצמי מה לכתוב לך כדי להתחיל איתך, מה היית עושה במקומי?"
אבל אולי בא לך משפט אישי משלך
תגיב לה על משהו שלא קשור לחיצוניות שלה, נגיד אם רואים איזה כיסא שיש לה בחדר- תשתף בזה שאתה מחפש כיסא כמו זה ותשאל למשל מאיפה היא קנתה אותו ועד כמה הוא נוח.
החוכמה היא ליצור כימיה ולא ממקום של משיכה, זה יעשה את ההבדל
החוכמה היא ליצור כימיה ולא ממקום של משיכה, זה יעשה את ההבדל
איזה יפה את
באותו הנושא: