13 תשובות
כנראה שכן
אכן
להסתכל כן אבל אם הוא ישים לב כנראה שאסית את המבט
מן הסתם
אנונימית
ברור העין נמשכת
מידי פעם..
יכול להיות שאני אסתכל בקטנה אבל לא יותר מדי כדי לא להטריד אותו כי במילא אני לא אעשה עם זה כלום
אני אסתכל כמה שניות ואז אנסה להיות בטלפון כדי להעמיד פנים שאני לא רוצה לדבר איתו כי כנראה אין לי סיכוי מראש אפילו להיות ידידה שלו
וזה כנל גם לגבי בנות
אבל אם הם פשוט עם לבוש מגניב אז אני כנראה אנסה לומר לה/לו שיש לו/לה סטייל מגניב תלוי עד כמה אני שמחה באותו רגע
חח כן
כן, ואם יהיה לי מספיק אומץ אבוא לשאול אינסטגרם
כן