6 תשובות
2 הודעות
זה יראה למפקדת שלך שחשבת עליה יותר
תלוי עד כמה היא ארוכה
שואל השאלה:
לחכות בניהם או לשלוח ישר
לא רוצה לרשום ארוך ארוך רק חג שמח וזה
אנונימית
הודעה אחת ייראה נראה לי יותר מדי מתוכנן, תעשי שתי הודעות
לדעתי לא משנה האורך בכלל
תשלחי ישר מה לחכןת
שלא תחשוב שנתקעת עליה יותר מידי