4 תשובות
פשוט להגיד
אנונימי
לא בהודעה
במצב שכן תיפגשו פשוט הייתי אומר את האמת פנים אל פנים, אבל במצב שאת לא שם אז פשוט תתקשרי אליו ותגידי את האמת
בהצלחה אנונימית זמנית :)
במצב שכן תיפגשו פשוט הייתי אומר את האמת פנים אל פנים, אבל במצב שאת לא שם אז פשוט תתקשרי אליו ותגידי את האמת
בהצלחה אנונימית זמנית :)
להגיד לו שאת צריכה לדבר, להיפגש ולומר לו איך את מרגישה
להגיד:)
באותו הנושא: