5 תשובות
פרחים הכי קלאסי
פרחים תמיד כיף לתת ולקבל :)
שואל השאלה:
משהו ב40 זה הכי הרבה שאחותי מוכנה להתחלק כל אחת מביאה 20
משהו ב40 זה הכי הרבה שאחותי מוכנה להתחלק כל אחת מביאה 20
אנונימית
קערות או ציור של איזה אמן משהו כזה שאפשר להראות לאחרים כזה כמו פרחים או משהו יותר שישב בבית ואולי יהיה בו שימוש
חג שמח ;)
חג שמח ;)
נרות
אתן יכולות לקנות פירות וסלסלה ולעשות מארז פירות יפה
פרחים תמיד חמוד ואחלה, אפשר גם עציץ קטן שיהיה לגדל
לי הביאו לא מזמן מתנת פסח קופסאות כאלה לאוכל, שזה ממש אחלה, מתאים לנשים, אפשר גם לקנות ספלים או מגשים יפים או כוסות, אבל אמרת שפחות באלך...
אפשר גם שוקולד
אפשר לקנות קצת פיצוחים, זה תמיד כיף
ותוסיפו ברכה, זה יהיה חמוד ממש!
אתן יכולות לקנות פירות וסלסלה ולעשות מארז פירות יפה
פרחים תמיד חמוד ואחלה, אפשר גם עציץ קטן שיהיה לגדל
לי הביאו לא מזמן מתנת פסח קופסאות כאלה לאוכל, שזה ממש אחלה, מתאים לנשים, אפשר גם לקנות ספלים או מגשים יפים או כוסות, אבל אמרת שפחות באלך...
אפשר גם שוקולד
אפשר לקנות קצת פיצוחים, זה תמיד כיף
ותוסיפו ברכה, זה יהיה חמוד ממש!
באותו הנושא: