7 תשובות
כי חסר לך תמונת לב ומישהי שתעלה לך את האגו
אנונימית
קרה ליי
כי בני אדם נוטים לרצות מה שהם לא יכולים להשיג וכנראה שהיא לא תרצה אותך אם דחית אותה אז פתאום אתה רוצה אותה
פשוט תסגור אותם
ככה זה
שואל השאלה:
אז לא כדאי לעשות אם זה משהו כי זה סתם בגלל שאני רוצה את הרגשה הכיפית הזאת?
אז לא כדאי לעשות אם זה משהו כי זה סתם בגלל שאני רוצה את הרגשה הכיפית הזאת?
אנונימי
כן אני גם לא חושבת שהיא תרצה אותך כי זה מוריד שדוחים אותך
באותו הנושא: