7 תשובות
בייביסיטר
בייביסיטר רק ודברים בסגנון, לחנויות אסור להעביד אותך מתחת לגיל 14 בחופשים 16 בכללי
בייביסטר/דוגיסיטר, הכי טוב זה דמי כיס בגיל הזה(תגידי להטרים שלך שאם את תנקי איזה חדר או משהו שיביאו לך כסף, זה ממש אחלה)
שואל השאלה:
אני מעדיף עבודה קבועה ולא בייבי סיטר ודברים כאלה
תלמד עריכה
אין לך הרבה מה לעשות חוץ בייביסיטר אבל בייביסיטר זה אחלה כסף
חבר שלי פעם שטף מכוניות שהוא היה בן 13