3 תשובות
אני עוד לא קיבלתי, רוב הסיכויים שרק מורים שהם לא בארגון המורים יתנו ציונים
או ציוני בגרות בגלל שזה לא קשור למורים באופן ישיר
או ציוני בגרות בגלל שזה לא קשור למורים באופן ישיר
שואל השאלה:
גם אני לא ואני לא מבינה למה אנחנו נדפקים מזה
גם אני לא ואני לא מבינה למה אנחנו נדפקים מזה
אנונימית
^ כי כל מערכת החינוך שמה עלינו פס ובגדול
באותו הנושא: