3 תשובות
אני עוד לא קיבלתי, רוב הסיכויים שרק מורים שהם לא בארגון המורים יתנו ציונים
או ציוני בגרות בגלל שזה לא קשור למורים באופן ישיר
שואל השאלה:
גם אני לא ואני לא מבינה למה אנחנו נדפקים מזה
אנונימית
^ כי כל מערכת החינוך שמה עלינו פס ובגדול