4 תשובות
לא שמעתי על כיתה יותר קלה בלשון, אז רוב הסיכויים שלא..
ככל הנראה את סתם תצטרכי להשקיע יותר כדי לקבל ציונים טובים יותר שנה הבאה
לא לשון זה מקצוע שכולם באותה רמה אולי יותר יעזרו לך אבל הבגרות תיהיה אותו דבר כמו של כולם
שואל השאלה:
^^ אפשר להגיד
אנונימית