8 תשובות
אמאל'ה אני בוכהה
עזבי יש לך גיאט פשוט תשיגי לעצמך איזה אלפא חדש
תסלחי לו הוא כזה סיגמה אוהיו ריזלר
אני חושב שאם ראית ביחד קאי סנט אז ריז בצומת בטה נגד אלפה יסדר לכם דייט פגישה בשביל סקיבידי טויילו
שואל השאלה:
^חושבת את הסיגמה? את אפילו לא גרונק
בחיים לא לסלוח על עלבון כזה.
יגיע יום ותמצאי את הסקיבידי אוהיו אלפה ריז שמגיע לך
עזבי אותך הוא סתם בטא אפס