7 תשובות
4?
4
שואל השאלה:
זה לא -4?
זה לא -4?
אנונימית
שואל השאלה:
ה- "-" זה מינוס
ה- "-" זה מינוס
אנונימית
כאשר את שואלת על הפרש אין דבר כזה מינוס
כי את מבצעת תרגיל כזה:
(-2)-(-6)=2+6-=4
לקחתי את הגורמים על פי השאלה שלך
(-2)-(-6)=2+6-=4
לקחתי את הגורמים על פי השאלה שלך
באותו הנושא: