5 תשובות
ממה שהבנתי צריך להראות את ההצבה בנוסחה ואז את יכולה לדלג לפיתרון הסופי (מצטער שיצא לי קצת נאצי)
שואל השאלה:
פשוט אני לומדת עכשיו ולא יודעת אם לבזבז על זה זמן או לא
אני חושב שצריך רק לכתוב את הטרינום.
(x-3)(x+3).
כותבים הכל ליתר ביטחון שלא יהיה חשד להעתקה
את לא צריכה דרך