5 תשובות
ממה שהבנתי צריך להראות את ההצבה בנוסחה ואז את יכולה לדלג לפיתרון הסופי (מצטער שיצא לי קצת נאצי)
שואל השאלה:
פשוט אני לומדת עכשיו ולא יודעת אם לבזבז על זה זמן או לא
פשוט אני לומדת עכשיו ולא יודעת אם לבזבז על זה זמן או לא
אני חושב שצריך רק לכתוב את הטרינום.
(x-3)(x+3).
(x-3)(x+3).
כותבים הכל ליתר ביטחון שלא יהיה חשד להעתקה
את לא צריכה דרך
באותו הנושא: