3 תשובות
לא נראה לי כדאי לך
תחשבי שזה היום הראשון שלך בשירות שלך שהוא לא הטירונות
זה רושם ראשוני, אם תקחי חופש על היום הראשון ככה ייראו אותך באור לא טוב וזה יכול לדפוק אותך בעתיד
תחשבי שזה היום הראשון שלך בשירות שלך שהוא לא הטירונות
זה רושם ראשוני, אם תקחי חופש על היום הראשון ככה ייראו אותך באור לא טוב וזה יכול לדפוק אותך בעתיד
שואל השאלה:
פשוט בגלל ל"ג בעומר... אני רוצה לחגוג עם חברים שלי שבצפון ואני במרכז ואני לא בטוח אם זה יוכל להתאפשר
פשוט בגלל ל"ג בעומר... אני רוצה לחגוג עם חברים שלי שבצפון ואני במרכז ואני לא בטוח אם זה יוכל להתאפשר
תדבר עם המפקד/ת שתהיה לך
אולי היא תיתן לך
אולי היא תיתן לך
באותו הנושא: