23 תשובות
שואל השאלה:
היא רוסיה שלמה הסיכויים שלי מולה אפסיים
אנונימי
הכל טוב נשמה גם אני עשיתי את המבחן הזה וקיבלתי 15
אנונימית
תלמד יותר למבחן הבא
אנונימית
שואל השאלה:
לא יהיה מבחן הבא, זה היה המועד היחיד
אנונימי
תבקש עוד אחד
כןן, אל תוותר. עבדת ממש קשה בשביל להצליח במבחן הזה, אל תוותר ואל סתם תבקש ממנה, תתעקש על לעלות!! וגם אחרי שתעלה, תזכור שזו עבודה קשה אבל אתה יכול לעשות את זה
אני עושה לעצמי את השיחת מוטיבציה הזו כל פעם, ממליצה לך גם:)
שואל השאלה:
חושבים שכדאי לי להציג את הסיבות האלו? כמה שהשקעתי מבחינה כספית ולימודית, ולגביי העניין החברתי וכמה שאני רוצה ללמוד איתה? ולגביי העניין של דימוי עצמי כמובן
אנונימי
כןן, לגמרי. זה יראה לה עד כמה השקעת ועד כמה זה חשוב לך
עדיף לך להגיד שהיה לך במבחן בלאקאאוט ולא הצלחת להתרכז בכלל
יתחשבו בך יותר לפי דעתי
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אציג גם את כל הסיבות האלו וגם את העניין של בלאקאוט וחוסר ריכוז? (אני יכול לצאת פדחן וגם לבכות בכאילו)
אנונימי
לדעתי אתה לא צריך את הקטע של לבכות, תציג לה את כל ההשקעות שעשית בשביל המבחן ותוסיף גם את העניין של הלחץ במבחן ושהוא גורם לבלאקאוט וכו'
כןכן קטלני
כאילו תגיד כזה "חרשתי את חיי למבחן ואיך שניגשתי נהיה לי בלאקאאוט כל המספרים התערבבו לי" וזה
אנונימית
שואל השאלה:
בנוסף, לא יודע אם להציג את זה כי זה קצת מוגזם ואישי, אבל העניין של דימוי עצמי, בגלל ה3 יחל מתמטיקה הזה, איך שהוא פגע בדימוי שלי,הוביל להתפתחות של הפרעה נפשית (מאובחנת.) מה דעתכם על זה? להציג?
אנונימי
נראלי זה קצת מיותר
לא בקטע מזלזל, פשוט לא נראלי יקחו את זה ברצינות
אנונימית
שואל השאלה:
כן צודקת, כל הסיבות הקודמות מספיק טובות כדי שהיא תעביר אותי?
אנונימי
נראלי תשתמש בזה כקלף אחרון, אם תראה שזה לא משכנע אותה אז תשתמש בזה. אני חושבת שאתה צריך בעיקר להראות לה את ההשקעה ושאתה כן יכול לעלות לארבע ולהצליח שם
תרביץ לרכזת עד שהיא תסכים הבת זונה
כן
אנונימית
לוזר
שואל השאלה:
רעיון טוב
תודה רבה לכם❤
אנונימי
בהצלחהה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימי